Umowa o wzajemnej współpracy

mcm

Badawcze spojrzenie, kreatywne rozwiązania

Dzisiaj produkt za sprawą swojego opakowania ponownie zyskuje na znaczeniu. Jakie elementy powinno zawierać i jakie komunikaty wysyłać aby realizowały pragnienia i oczekiwania konsumentów to również prawdziwe wyzwanie dla badaczy rynku konsumenckiego

Tylko szeroka wiedza o produkcie, kategorii oraz zwyczajach kupujących pozwoli wyposażyć opakowania w elementy, które zapewnią skuteczną sprzedaż produktów kryjących się w ich wnętrzu.

Razem możemy więcej

Na zasadzie partnerstwa biznesowego TREND MARK i MOBILE CROSS MEDIA podjęły wzajemną współpracę w zakresie badań marketingowych umożliwiających poznanie zachowań konsumenckich dotyczących wyboru i powtarzalności zakupowych produktów FMCG (fast-moving consumer goods).

Ideą nawiązania wzajemnej współpracy pomiędzy firmą TREND MARK, a MCM jest chęć wyznaczania nowych trendów w projektowaniu opakowań oraz odkrywaniu niewykorzystanych elementów ludzkiej świadomości, oddziałujących na emocje, identyfikujących natychmiast adresata danego produktu.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -